Monday, April 2, 2007

GELİŞMELER -1

Öncelikle kısa zamanda fotoğraf gönderen herkese çok teşekkür ederim. Bu aralar okulda yoğun olduğum için maillerinize cevap veremedim. Ancak bugün bu blogu hazırladım, derme çatma...

Bu blogla ilgili bir açıklama yapayım önce. Çevrenizdeki arkadaşlarınıza ulaştırmanız için ingilizce anonslar iframe'i yaptım. Zor okunuyor ama sanırım elimden bu kadarı geliyor. Ne kadar yeni post girersem gireyim, En üstte o kutucuk kalacak. O yüzden cursor'lara kuvvet diyorum. Aşağıya ininiz.

Bir de çok açık olmamış bir noktayı netleştirmeliyim. Şu ana kadar Erzurum'dan, Kosova'dan, Hindistan'dan ve başka birçok yerden fotograflar geldi. Ancak... Arkadaşlar, alın fotoğraf makinenizi elinize ve bir gün şehre çıkın sadece bu proje için. Güncel olması ve proje için çekilmiş resimler olmasını arzu ediyorum. Yoksa google'dan aradıgım her türlü şehir resmini bulabilirim.

Odanız penceresinden gelen pek resim olmadı. :(

Son olarak da bir ipucu vermeye karar verdim. Proje şöyle olacak: Dünya şehirlerinin resmi dönerken ekranda, arkada bir narrator bir günlük İstanbul hikayesini anlatacak. Yani ekranda bir Hindistan resmi olacak ama ses Haydarpaşa'dan bahsedecek. Bu haliyle siz Türkçe iletişim kurabildiğim yurt dışındaki işbirlikçilerimden mümkün oldugunda size İstanbul'u anımsatacak resimler bekliyorum. İnsan resimleri çekin, dilenci çekin, otobüs duragı çekin, mezarlık çekin, oyun parkı çekin... Sınır sizsiniz ve siz aslında İstanbuldasınız.

2 comments:

narsis said...

Simdi ben Preston, UK'deyim. Fotograf makineme kavusmayi bekliyorum. Fotooraf gelecek bu sehirden. Birkac hain planim daha var, Paskalya araya girmese cok latif olacakti ama son gunlere yetistirmeye calisirim artik.

Haftaya Londra semalarinda suzulecegim, ancak kisa bir gezi olacak birkac gunlugune. Oradan da fotoraf kabul olur mu, yoksa baskasina birak be kardesim otel odasindan sehre bakis istemiyorum mu dersiniz?

Imece duygusu resmen, ilkokul gunlerini hatirlatti.

izumi kaminari said...

Olu olur olur :) cok sevinirim. Nisan ve mayıs ayı size amadedir doyasıya cekiniz. Ama detayları ve insanları da cekerseniz bana hikaye malzemesi çıkar. ayrıca lütfen odanızın sabah manzarası :)

imece guzeldir :)
turk malı yurdun malı herkes onu kullanmalı