Thursday, June 14, 2007

DUYURU- ÇOK ACİL SON HAFTA

Sevgili arkadaşlar,

Bu bir işbirliği çağrısıdır!

Bilgi Üniversitesi Kültürel İncelemeler bölümünde yüksek lisans yapmaktayım. Aldığım derslerden biri olan Şehir Tecrübelerinin Temsilleri (Representations of Urban Experiences) adlı ders, final projesi için şehirle ilgili görsel bir proje istiyor. Aklımdaki projeyi yapabilmek için hepinizin yardımlarını bekliyorum çünkü dünya şehirlerini kurgulayacağım. Bu bir dünya projesi olsun istiyorum. Ulaşabildiğim kadar çok ülkeden ve şehirden fotoğraflara ihtiyacım var: Ankara, İzmir, Kars, Xiamen, Oslo, Enschede, Berlin, Nepal, Gazze, California, El Paso, Moskova, Üsküp, Londra... Nerde olursanız olun, ne iş yaparsanız yapın ya da kim olursanız olun her gün bir şehir içinde yaşıyoruz. Sizin şehir deneyimlerinizi görmem gerek. Sizin gördüğünüz şehri görmek istiyorum.

Peki bu nasıl olacak?

Bu yazıya ulaşan herkes ve bunu ulaştırdıklarınız bana iki kare resim gönderirse bunları toplayıp bir hikaye yazacağım. Bu iki kare resimden ilki sabah kalktığınızda odanızın penceresinden gördüğünüz şehir olmalı. İkincisi için bir kısıtlama yok. Şehir içinde herhangi bir saatte, herhangi bir şeyi, ya da birini çekmekte serbestsiniz. Daha önce herkesin çektiği banal manzara fotoğraflarından tutun da kimsenin dikkat etmediği ayrıntılara, olağanlıklara, sıradışılıklara, eğlenceye, yeme-içmeye, ölüme, doğuma, gelişmişliğe, geri kalmışlığa vs. herhangi bir şeye dair bir resim. Yalnız bir ricam daha var. Resimlerin altına adınızı (nickname de olabilir), yaşınızı, şehir ve ülkenizi ama en önemlisi resmi çektiğiniz saati yazmayı unutmayın. (Belki bir cümle yazmak da istersiniz, bu size kalmış.) Bu kadar! Yeterli sayıda fotoğrafa ulaştığım anda çok güzel bir projeyi izleyip, bunun bir parçası oldugunuz için size teşekkür edeceğim.

Farklı yerlerdeyiz ama şehirdeyiz!

Ps. Çok geniş zamanım yok. En geç birkaç gün içinde fotoğraflara ulaşmam gerekiyor. Şimdiden teşekkürler, thank you, xie xie, merci, danke, gracias...
Ps.2 Bu yazıya blogunuzda yer verirseniz sevinirim.


Email: pbudan@bilgi.edu.tr

7 comments:

webadmin said...

Merhaba...
Bizim blogdeki resimlerden kullanabilirsiniz. Adımızı yazarsanız, daha makbule geçer, iyi çalışmalar.
http://afyon03.blogspot.com

Anonymous said...

proje bitmiş, şimdi gördüm :( güzel olmuş. ben de bilgideyim öle bi master programı mı varmış ya o.0

izumi kaminari said...

selam gulin, begenmene sevindim. Sen hangi bölümdesin?

Anonymous said...

ben işletme enformatiği :) asistanlık da yapıo musun? :)

izumi kaminari said...

evet :) hatta bolca işletme sınavlarına gözetmenlik yapıp kopya cekenlere disipline veriyorum :))))

Anonymous said...

eheh bnm için sorun yok kopya çekmiorm ;) hangi bölümde asistansın? (chat ortamı yarattım kusura bakma :p)

Anonymous said...

heeey kustepe 339 :)